2015. január 27., kedd

Hogyan készül a Bubble ékszer kollekció?


A Bubble elkészítéséhez sok sok időre lesz szükséged, és még több alapanyagra. 
Akkor kezdj csak bele, ha van jó néhány szabad órád és türelmed. 


Mire lesz szükséged az elkészítés során? 

- Olyan szemes láncra, amire rá tudsz akasztani szemenként 2-3 golyót, tehát a lánc szemezése eléggé szellős ahhoz, hogy ezt meg tudd tenni könnyedén. Én 5,7×4,4-es lánc alapot használok, ezzel az alappal nagyon kényelmesen el lehet dolgozgatni. 
- Kell még néhány száz talpas szerelőpálca, ebből én a 3 cm hosszút javaslom, olyat ami 0,6-0,7 mm vastagságú, mert azt nem annyira nehéz hajlítani. 
- Fogókból az alábbiakra lesz szükséged: csípőfogó, hajlító fogó, gömbölyű fogó.
- Pár száz darab tekla gyöngy és kristályok. 
- Egy darab delfin kapocs, színben passzoljon a lánchoz.
- Egy darab neked tetsző medál, színben ennek is érdemes passzolni a lánc színéhez. 



Amikor mindent szépen előkészítettél, akkor feszítsd ki a láncot, én erre egy kemény doboz tetejét használtam, melyre ráraktam két iratcsipeszt, e között feszült ki a lánc, amit karkötőnek szántam. Lehetőleg jó feszesre kell kihúzni, mert a sok sok gyöngy különben meglazítja. A gyöngyöket felfűzzük a szerelőpálcára, majd megfelelő hosszra vágva a gömbölyű fogóval hurkot hajlítunk a végére. Ezt a hurkot akasztjuk bele a láncba, amit a hajlító fogóval szépen összenyomunk. 


Én először, mint ahogy a képen is látod a gyöngyöket raktam rá a láncra. Miután minden gyöngy a helyére került, utána "meghintettem" a kristályokkal, és már csak pár simítás és meg is vagyunk. A végére felrakjuk a delfin kapcsot a másik végére pedig a medál kerül. 


Íme a végeredmény. Imádni fogod viselni Te is! 


Ha kérdésed van, elakadsz, vagy csak meg akarod osztani tapasztalataid velem, írj nekem


A Bubble kollekcióm itt tudod megnézni!

Jó alkotást kívánok! 

Márti (R.M.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése